Veelgestelde vragen

1. Wordt de dienstverlening vergoed?

 

Ik werk uitsluitend voor particulieren.

Werkend

Vraag bij je werkgever na of je gebruik kunt maken van je opleidingsbudget,

veel werkgevers hebben dit. Meestal is dit ook te vinden in de CAO. 

Geen werk (WW/werkloos of WWB/bijstand)

Een deel van je transitievergoeding kun je ook inzetten wanneer je ontslagen bent of

boventallig bent verklaard. 

Uitkering (Wajong, WIA, WAZ bij ziekte of beperking)

Vaak biedt het UWV of de gemeente langere trajecten aan. Meestal krijg je tijdens zo'n traject

al hulp bij het maken van  je cv, sollicitatiebrief of LinkedIn profiel.

2. Is er baangarantie?

Nee. Ik help je met je profilering, vormgeving en tekst. Trajecten van 2000 tot 3000 euro van een half jaar tot een jaar (van vele uren) geven soms, maar niet altijd, baangarantie. Ik bied eenmalige hulp bij het opstellen van documenten. Dit vergroot je kans op een gesprek en uiteindelijk een baan natuurlijk!

3. Hoe zit het met mijn privacy?

Met je gegevens ga ik zorgvuldig om. Ik zal je gegevens niet met andere mensen delen. Ook zal ik je e-mailadres niet gebruiken voor mailings van mijn bedrijf of voor mailings van anderen. Wanneer je toestemming geeft om gegevens van je te delen, gebruik ik dit voor marketingdoeleinden of om je te helpen via mijn netwerk. Gegevens die dan op internet komen te staan en die later nog te verwijderen zijn, kun je altijd door me laten deleten.

4. In wat voor format krijg ik mijn documenten?

Je cv en sollicitatiebrief krijg je in Word en PDF. 

5. Hebben we ook persoonlijk contact?

Ik werk via e-mail en telefonisch. Meestal bel ik van te voren even met mijn klanten om een goed beeld te krijgen van de situatie en wensen. Je krijgt altijd eerst een conceptversie te zien voordat het een definitieve versie wordt.

6. Hoe zit het met de betaling?

Ik vraag je vooraf te betalen, conform de Algemene Voorwaarden. Je krijgt hiervan een factuur en ik stuur je een betaalverzoek via WhatsApp of Messenger, nadat ik de opdracht heb bevestigd.

7. Waarom staan er soms meer prijzen genoemd?

De ene opdrachtgever is de andere niet. Een cv is maximaal 2 pagina's. Bij de ene klant is het nodig om 7 pagina's op 2 pagina's te krijgen, of is het een zwaarder profiel en bij de ander is dit minder werk. Het is echt maatwerk!

8. Ik twijfel of ik hulp nodig heb, kan ik eerst kort advies krijgen?

Ja, als je twijfelt over wat je nodig hebt, kan ik even naar je documenten kijken om te zien wat er nodig is. Ik zal ook eerlijk zeggen als ik denk dat je cv, LinkedIn of brief al goed zijn. Als je dit eerst wilt, stuur je document dan in per e-mail.8. Hoe kies ik een juiste dienstverlener?

Dat is natuurlijk persoonlijk. Meestal is op de website of social media kanalen meer te zien van het desbetreffende bedrijf. Ik ben toegepast arbeidspsycholoog en weet daardoor veel van mensen in relatie tot werk. Daarnaast heb ik ervaring in het schrijven van teksten en vormgeving. Prijzen verschillen per dienstverlener in uurtarief en ook qua insteek van de dienstverlening. De één heeft standaard templates of geeft alleen feedback en een ander maakt er een uitgebreide coaching sessie van. Ik houd bij mijn dienstverlening rekening met de wensen van de klant, de branche waar je in solliciteert en de werkgevers waar je wilt solliciteren.

Blik op cv.nl

Advies op het gebied van het maken en verbeteren van curriculum vitae, LinkedIn, sollicitatiebrief. 

BTW nr: NL003376348B34

KvK nr:  78755514

© 2020  by Blik op cv.nlProudly created with Wix.com

Algemene voorwaarden

Privacyverklaring

Cookieverklaring

Download de PDF op de homepage.

Contact

Sophie de Haan

Toegepast arbeids- en organisatiepsycholoog

Delftstede (BVG)

t.a.v. Blik op cv.nl

Phoenixstraat 66

2611 AM DELFT

T: 06 45 71 81 86

M: blikopcv.nl@gmail.com